Gdy w czasie popołudniowego powrotu z pracy

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia oraz pośród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć się ruszać, inaczej się odżywiać… tylko kiedy? jak?” jedyne co możemy poczuć to smutek. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra tanio
od nowa. Noworoczne postanowienia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas pracujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, wiele od siebie wymagamy. Zazwyczaj za dużo i za szybko i to w większości wypadków stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie zmian.
impotencja1
Jak rozmyślamy o zdrowym odżywianiu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i odwiecznym poczuciem tęsknoty za dawnymi pysznościami, jak myślimy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wkomponować te długie treningi na siłowni oraz bieżni i nie dziwota, że wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie czasu na spanie, a przecież odpoczynek również jest znaczący dla zdrowia… I tym sposobem nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzmaga się.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza malutka zmiana niż żadna. Znajdźmy 15 minut dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się ruszyć z fotela – iść na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen albo squasha ze znajomymi. A może spróbować coś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam przyjemność! Zadbajmy również o strawę i określmy sobie jakieś dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia po 20tej. Stawiając sobie możliwe do spełnienia cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy rzeczywiste zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet nieznaczne modyfikacje harmonogramu tygodnia przynoszą znaczącą poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej oraz mamy więcej energii, którą warto w rozkoszny sposób wykorzystać…

Męska niemoc

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tadalis

Zauważyłeś pierwsze objawy choroby – co musisz uczynić?

Przełam lęk i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego regularnie badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oceni etap choroby i pokieruje do stosownego fachowca – urologa bądź seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Typowe leczenie przeprowadzane jest głównie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć leczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest rygorystycznym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Jest grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie poważne komplikacje, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będzie cię „czuć” z odległości. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej niemiły zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni i żenujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak istotne jest, żebyś oprócz diety czynnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa trudności (nawet w przypadku, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Dziewięć sposobów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało i żeby twoja i towarzyszki satysfakcja z seksu była znacznie większa.

Prezentuje kilka prostych wskazówek, aby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wydzielać hormony, które wzmocnią waszą więź. Amerykańskie badania potwierdziły, że dotyk ożywia wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Efekt jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona w pełnym słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 procent – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który obniża płodność i apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Zgodnie z tym co głoszą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy romantyczne zwiększają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o 10 %. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie znalezienie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie i wzwody są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, gdy zajdzie taka konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się odprężony, a do twojego penisa przypływa więcej krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z granatu
Codziennie konsumuj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, tania levitra
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, iż całujesz z większą namiętnością.
6. Otocz się zapachem waniliowym

Zapach wanilii efektywnie powiększa przepływ krwi do penisa – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają pozbyć się zahamowań. Budowa chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji produkowanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej kłopotliwe niż wyposażanie się w środki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet spożywa zbyt mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. W takim razie należałoby włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w ciele oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w papierosach może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do penisa. Pewne doświadczenie dowiodło, iż już dwa papierosy mogą sprawić, iż wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy też o innych negatywnych przymiotach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby oraz zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra tanio